torsdag 19 januari 2012

Gymnastik hoppning!

Red Desicivo (som jag inte vet exakt hur det stavas :P) idag :)

Vi hade självständig uppvärmning och jag var helt blank, mitt huvud var typ vakuum, jag hörde inte vad folk sa, såg inte de som var runt mig och kunde inte kontrollera min kropp ordentligt :P
Desicivo var seg...
Det var typ allt så mitt tillstånd hjälpte inte så mycket :/
Men jaja, bara att kämpa!
Sen skulle vi ju hoppa.
Jobbade bara med små studsar så ett enkelt räcke i slutet av timmen.
Oh shit!
Det vart liv i hästen!
Han var som en rodeo häst, ryggen skjöt upp och hovarna stod i taget..
Och jag bara satt där och försökte att inte åka av :P
Och det var inte en vända utan flera skulle det vara!
Men jag satt kvar!
Hopp delen var i alla fall bra, men kändes lite misslyckat resten :/
Men så går det ibland :P

Blir säkert bättre nästa gång! :)

Nu är jag super trött, ligger i soffan med två hundar och halvsover typ!
Jobbat dag idag :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar