onsdag 4 januari 2012

Dressyrträning..igen!

Asså fy vilket jobbigt pass! Helt galet! Men jag fick i alla fall lön för mödan till slut!

Vi jobbade mycket med att ställa ut och lösgöra bogen och så där.
Mycket på volt och böjda spår. Gjorde lite öppnor på långsidorna.
Tränade lite galoppfttningar som satt perfekt faktiskt!
Dusty var duktig men inte på sådär jätte bra jobb humör..
Antagligen lite träningsverk!

Mot slutet satte Jossan mig på en egen volt och cochade mig lite med formen och det var riktigt jobbigt men jag fick faktiskt tillbaka där och hon gick i den där riktiga formen :)
Blev jätte glad och nöjd med henne!
Så duktig min lilla pärla!
Sist skrittade vi en sväng i skogen men vi kom inte långt för det var is överallt!

Nu är jag på väg till vinnersjö för att gratta min kusin som fyller år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar