söndag 15 januari 2012

Lördag!

Var på fjärran på förmiddagen med Katta, Evelina och Nisse.
Sen gick vi till hemmakväll och hyrde film. Hur många lingon finns det i världen, never say never och red ridinghood :)
Alla bra tycker jag!
Gick till kk och tittade på film så kom det väl ca 15 pers ändå :)
Så vid 23 tiden knallade jag, Daniel och Samuel mot stan.
Jag hade btw sjukligt ont i min mage, avled halvt!
Så käkade vi på Goûter och jag fik ännu värre ont i magen!
På det så åkte bussen när jag kom. Var typ två meter från dörren!! :(
Så min snälla pappa som är bäst i världen hämtade mig istället :)

Nu har mitt magont gått över men jag måste kolla upp det känner jag..om det är att jag väntar för länge mellan mina måltider eller om den bara är känslig..jag vet inte! :/
Jobbigt är det i alla fall!

Imorgon får jag sova ut, sååååå sköööönt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar