tisdag 3 januari 2012

Dressyr mini-km!

Jag var med i avd B denna gången också..men jag ville egentligen vara med i riktiga..men jaja..

Vi fick vänta lääänge kan jag säga! Fyra timmar ungefär sammanlagt -.-'
Skrittade fram ute på isen ca 30 minuter innan vi fick komma in och rida fram unge för en kvart = inte så lösgjord häst.
Hon gick mot skänkeln lite så det var lite jobbigt..
Fick iaf rida programmet som jag satte men jag glömde allt med ställning och böjning, det var inte så bra!
Formen kom inte alls, utan hon vart sådär lagom lösgjord när vi travade av efteråt..så jag var lite irriterad! Jag ville ju ha typ 40 minuter att rida fram men det går inte så bra när det är fruset i marken..

Jag hade iaf två mål: att komma ihåg programmet och att rida på ett högre procent än tidigare och de båda klarade jag!
Slutade på 57,4%

Nästa gång så ska jag rida mer istället för att koncentrera mig på programmet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar