måndag 30 januari 2012

Lång dag!

Skolan idag var helt blurrig!
Allt bara flyger förbi!!

Direkt efter "flög" jag till jobbet!
Åkte med mamma så stannade vi på Statoil och åt mat :)
Sen lärde jag, Isabelle och Rebecka våra små hästskötarkursare att tränsa :)

Så var det dags för ridning då.
Det var hoppning på schemat. Och jag ville ju ha Midde igen för att se hur han är då.
Tja, ibörjan var han lika seg som vanligt. Sen vaknade han till lite i galoppen och när vi började hoppa så vart han jätte pigg :P
Haha, men mellan varven när jag han jobba lite så gick han super fint!
Vi började med att trava på en åttvolt över lite bommar. Sen hoppade vi små hinder på böjda linjer och släppte tyglarna och blundade.
Super kul!
Sist hoppade vi de böjda linjerna ihop satta som en åttvolt.
Midde blev jätte pigg med sin ponny galopp :)
Men det var ett jätte roligt pass :)

Nu tittar jag på titanic men ska gå och duscha så jag hinner sova något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar