torsdag 26 januari 2012

Mycket att göra!

Nu känner jag att det är mycket som ska göras här!
Ska städa badrummet och egentligen mitt rum också!
Läxa ska göras! Skriva om fång och om Gpk..det är relativt lätta uppgifter men det jobbiga är att börja :P
Sen så behöver jag sova!
Slocknar nästan bara jag blinkar!

Riddagen idag gick så mycket bättre än förra veckan!
Vi skulle longera varann och sen rida självständigt och träna framdelsvändningar.
Fick longera DD och sen longerade Molly mig på DD. Det gick jätte bra, jag gillar att få jobba lite så ensam med Molly och Frida också för den delen :)
Vi övade lite balans och sits.
Sen fick vi rida själva, även det gick bra. Höll mig för mig själv längst upp i ridhuset. Det var skönt att få fokusera på sig själv och hästen i stället för att hela tiden undra vad ridlärarna ska säga osv.
Men Han blev ganska fin till sist och tog stöd och så där.
Jag är iaf nöjd idag om jag ska jämföra med katastrof passet för en vecka sedan!

Nu ska jag ta en power nap och sen börja jobba!

Haha, obsessed med CamWow..yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar