söndag 23 januari 2011

Varför är det omöjligt att komma på en rubrik???

Kära nån, hela dagen igår gick som i en dimma. Var fortfarande trött och var i stallet hela dagen.
5 extra praktikandet var där då + mig, Emelie och Virre...många!
Behövde inte rida på apu:n utan red bara på hoppningen. Orlanda var jätte gullig och mysig då när jag skulle borsta..ovanligt!
Men hon gick bra på hoppningen också, lärde mig lite nytt hur man rider henne så hoppade vi ett titthinder som hon vägrade gå i närheten av från början :P
Gullpluttan!

Idag har jag inte gjort någonting direkt..har kollat på film och fixat i mitt rum. Möbelerat om lite och så har jag och mamma varit på koncert; Worship Sweden :)
Var i 2,5 timme..somnade nästan :P Sen stannade vi och åt på donken.

Så nu är jag hemma och ska kolla på Batman begins med pappa och syster sen ska jag kolla på "Flicka"
Hihi :)
Godnatt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar