lördag 15 januari 2011

Apu

Okej, nu har jag flyttat! Har fullt med kartonger i rummet och det är stökigt och ingen lugnande plats! Längtar tills allt är upp packat och fint! Ni ska få lite bilder men ska berätta lite o fredagen först..kort! Jag lovar!

Hade APU, gjorde allt som vi brukar göra. Hade glömt att ta med middag, men genom ett mirakel så var min mentor där och hon hade en lunch låda över som jag fick :D Sen red vi..jag red Fallendino, men stalldörren frös igen så vi fick stanna i ridhuset i två timmar...tråkigt, kallt och så fick man skavsår av det!





















Hopptränade ju också på kvällen, Anita hade bytt ut Dusty mot Orlanda och jag hade inte så stora förhoppningar om det.men det gick as bra! Kommer nog lära mig lite nytt på henne eftersom hon är ganska grön. Men vi får se!


I nästa inlägg ska jag skriva lite mer om flytten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar