onsdag 5 januari 2011

Är lite slut i huvudet :P

Igår var inte så speciell :P
Haha..nej men det hände inte så mycket kan man säga.
åkte till tandläkaren på morgonen och var inte så nervös som jag brukar vara. Men fick ha en bra tandläkare ialla fall.

Efter det så gick jag hem, den låånga vägen :) Super skönt! Ville egentligen gå lite längre med Jenny, men hon kunde inte så då gick jag hem och städade.
Jag vet att jag lovade er före och efter bilder men det gick inte att ta efter bilderna för det var redan stökigt igen..och det är fortfarande stökigt :P Hahaha!
Gick ut i snön också och fotade lite med syster men det var inte så många som vart bra.

Men efter det så åkte familjen till Vinnersjö för att fira kusinen :) Och det slutade med att alla satt inne på Andreas rum och spelade xbox och skrek :P Typ..eller det kanske är lite överdrivet :P
Fick i alla fall träffa massa människor som jag inte har träffat på tusen år! Kul de!
Har inte mycket mer att skriva :P



















Idag är det träning och övernattning som är på schemat!
Ska ha lektion med Moa, jag tror vi ska hoppa lite men är inte säker..kör nog lite dressyr också men vi får se :)

Okej, jag är ingen rolig människa idag, ganska trött..satt och pratad i telefonen med lite olika personer till ett igår :P Inte så sent egentligen men ändå :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar