onsdag 19 januari 2011

Arg!!!

Ååååh! jag har varit sååå arg idag!
Det strulade med lite saker och personer idag och det gjorde mig tokig. Satt tillsammans med Elin som hade ungefär samma problem så att jag där och skrek lite och slog på datorn. Stackars dator :(
Kom hem ganska sent, stannade ute och tittade lite på månen, det är fullmåne :)

Åkte med mamma ner till stan sen till innebandyn. Var fortfarande arg när jag kom dit så berättade lite vad som var problemet och tog ut lite där i omklädnings rummet. men sen spelade jag..gick faktiskt ganska bra, men hade ingen astma medicin så vart lite trött i huvuet mot slutet.
Samuel försökte lägga mig över axeln och springa iväg :P Vart lite chockad!

Ska snart gå och sova, men ska först kolla klart på "Chuck and Larry" Den är faktiskt ganska rolig :)
Ha en bra natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar