torsdag 6 januari 2011

Ändrade planer!

Det vart ingen övernattning i kyrkan :P
Åkte dit i ala fall så hyrde vi filmer; The kid, 17 again och nån karate film. Så såg vi på de två första sen åkte jag hem med Sara och sov där istället. Var vakna ganska länge och pratade om massa olika saker :) Det var så längesedan så det är sorgligt!
Men när vi hade vaknat och ätit frukost så gick vi en promenad runt i bomhus och försökte hitta till mitt "snart" hus dit jag ska flytta. Men vi hittade inte dit :P Not so good "/
Sen åkte jag hem och gick runt hela Sätra tillsammans med Jenny, det tog typ en timme. Men det var skönt, fast lite jobbigt för det är ju snö på alla vägar :P Inte lite heller!






















Sen har jag kollat på film med La famillia och myst lite :)

Ska börja packa ner alla mina saker också, snart flyttar vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar