måndag 24 januari 2011

Alva!

Idag red jag GullAlva!
Hon springer på som en lite islandshäst :P (Fast hon inte är det ;)
Vi red i alla fall på ute banan som är delvis täckt av is och så hade hon inga skydd så det smällde ibland när hon inte var i balans. Usch, så äckligt det låter!
Men vi red dressyr i alla fall och hon är ju så gullig fast super dryg, totalt skänkeldöv och envis, springer ifrån arbetet och är allmänt störd :P Men hon är ändå super gullig! Nästa vecka ska vi hoppa, Moa ska ha Dusty och jag ska ha Alva så får vi se hur högt det blir men jag gissar på runt 90-100. Första gången jag hoppar med henne så vi får helt enkelt se :)

I skolan så jorde vi inget viktigt. Hade en föeläsning efter lunch och matte på morgonen. Men i övrigt så gjorde vi inte mycket. Imorgon ska vi börja plandera för vårat projekt fall2. :P Undra hur det går, så fyller pappa år.

Nu ska jag sova! Hej svejs!

Åååh, jag hatar blogger just nu..har försökt få upp en bild i en halv timme nu..men ni får kolla på BDB@muddisen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar