tisdag 11 januari 2011

Mis

Skolan idag var super, alla sprang fram och tillbaka till kaffemaskinen. Jag vann över Melinda i biljard. Projektarbetet går framåt och imorgon ska vi ha morgon fika i våran grupp har vi bestämt.
Livet leker och är lätt på nästan alla sätt. om det inte fore för min fördömda fantasi och för måga att inte släppa saker! Blir arg på mig själv att jag är så lätt, faller för allt och ångrar mig sen.

Dumtdumtdumt!




















Efter skolan åkte jag till gpk och red Mis. Ute, utanför ridhuset. Gick inte superbra direkt.

För det första så var hon ganska springig under hela lektionen och började jaga efter de andra hästarna o.O Aldrig sett henne göra så förr. Sen gic hon lite lite utåt ställd hela tiden och om jag ställde innåt så försvann bogen ut och rättade jag till den fick jag mer att bära i tygeln (förstå mig rätt) så fick kramp i biceps. Så jag fick sita och kämpa med halvhalter och volter för att få henne att gå stadigt och det gick ju inte så värst bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar