tisdag 25 januari 2011

Shopping!!!

Minns inte mycket av dagen..känns konstigt. Min minnesförlust blir hela tien starkare känns det som. Usch, äcklig känsla!

Var i alla fall i skolan och har jobbat med projekt hela dagen. Efter lunch gick jag, julia och Melinda på stan nån timme och letae kläder och lite så. Hittade några fina tröjor och jeans.
Sen gick jag tillbaka till skolan igen och letade upp lite skolböcker. Så pratade jag med Madde och Amanda lite. Åkte ner till stan igen och köpte de där tröjorna och jeans och örhängen. Köpte också en tröja till pappa för han fyller år idag :)




















Sen åkte jag hem så byte jag om sen åkte hela familjen och åt kinamat :) Mumsigt!
Så nu är vi hemma igen. Har varit duktig och pluggat matte :) Duktig flicka!!!
Så kollar jag på 50 first dates. Sen ska jag sova. Måste, måste, måste skriva på min essä! Den måste bli klar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar