måndag 17 januari 2011

Flytten...

Fösdet första så var hela helgen en ren katastrof!!!

Men jag var borta hala dagen på fredagen när familjen började flytta. Sen på lördagen körde vi massor med flyttlass och bar in saker. Så skulle jag bära in en stödskärm i metall till datorn. Så såg jag mig inte för så gick rakt in i väggen och den trycktes in i min mage. Det gjorde as ont och jag började må illa och kalsvettas. Trodde först att jag spräckt något eller fått en blödning, å skulle jag vända mig om och gå ut ur köket så fick jag lampan i huvudet. Smidigt!

Sov iaf första natten i huset då. Packade upp massor på söndagen, helagarderoben, böcker och massa! Sen åkte jag på innebandy. Där fick jag också ta massa smällar..men tyvärr mer än vanligt! En som sved riktigt kom på magen, sen fick jag en axel rakt över näsan och en klubba rakt över armen. Men det gjorde inte heller så hemskt ont..lite otur bara!
Så kom jag hem, skulle ducka och rakabenen. Så klart så ska jag skära mig på rakhuveln, inte lite heller utan det bara forsar blod. Letade plåster så ren det masor på golvet..frächt!

Och idag åkte klassen till forsmark, fick typ föreläsning och rundtur..Ganska kul. Inte så jätte jobbigt att hålla sig vaken när man får dricka cococream ;)

Så nu är allting uppackat i alla fall!
Och jag ska sova..och hoppas på bättre dagar!

(Blogger dampar så bilderna får ni nån annan gång..sorry!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar