måndag 20 december 2010

Nya töjningar!

Det vart inget Heartbreak idag utan åt på stan med Julia istället. Köpte nästan alla julklappar som jag behövde men det fattas en. Jag köpte också en kofta och en tröja på bikbok som var super fina, men måste köpa en nu maskara och en foundation. Men gör nog det efter jul :P Vill egentligen inte börja använda foundation men vill gärna ha en nu över nyår och sen ibland när jag behöver. Använder ju inte annars har aldrig riktigt använt heller men fick en förra året som varade i tre månader men har inte saknat det så mycket :P






















Efter att jag varit med Julia på stan så stannade jag i skolan till 4. Sex timmar extra i skolan fast jag inte behövde. Kul! Hahaha..nej men det var inte så farligt.
Melinda fleckade min Kingsland med blå biljardkrita :( Då vart jag ledsen!
När jag kom hem så gjorde jag fler töjningar, mycket snyggare den här gången och större :P
Bilder finns på: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#0
Sen så har jag fått masage av mamma och druckit lite glögg :D

Nu ska jag snart sova och imorgon är det sov morgon och ingen skola, men ska dit och äta lunch, ge Julia en töjning och sen köpa fler julklappar ;)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar