tisdag 14 december 2010

Kort dag - Lång ridlektion

Idag fick vi sluta 2 timmar tidigare :) Hade redovisning av våra stal och de var väldigt fina ;) Sen så fick vi sluta..Men det blir en lång ridlektion idag, tror vi skulle hoppa lite, men det blir nog mest dressyr i guess. Men jag ville ha barbacka hoppning så vi får se hur "Knäcken" tycker :)

Imorgon har vi prov och det är ganska mycket vi ska plugga på, och så ska jag fylla i ett papper från globen som jag inte vet vart det är. Inte minns jag så mycket från globen heller så jag vet inte om jag kommer kunna svara på alla frågor ändå :P
Måste plugga p massa frågor till provet imorgon men det kommer nog gå bra, bara två sake jag oroar mig över. Men det blir nog inte så farligt :)

Har huvudvärk! Och fryser :P

Skulle egentligen fota lite på mina lerhästar, men glömde kameran som vanligt! Ska ta hem dem imorgon eller ta med kameran till, skolan så ni får se dem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar