torsdag 16 december 2010

Gymkhana = Nollning!

Hade en mycket rolig dag på Lervik idag!
Först hae vi lite samtal om betygen innom hästkunskap och lite sånnt. Frida sa att jag var bäst i hela klassen på hennes prov och att jag var en av de bästa i hoppningen. Mollyn sa att jag och en till tjej delade topp betyget i klassen :) Roligt att höra när jag satsar på höga betyg :D
Sen hade vi gymkhana tävling med treorna. Vi skulle hoppa en liten bana med 5 hinder, sen skulle vi sitta av hästen och leta efter ett äpple i en tunna med vatten, sen leta efter en sockerbit i mjöl. Sen skulle vi upp på hästen igen och hoppa banan igen fast baklänges. Det var ganska kul, det var typ som en nollning fast på hästvis ;) Treorna stod och skrattade åt oss :P Det var ju de som hade planerat allt! Så fick jag iaf CH (curch hill) som är näst störst i stallet, 1,80 typ. Och shore bacon att jag kunde komma upp på honom då! Jag nådde inte ens upp med sadeln, en mindre med tränset :P Men han var så sjukt mysig att hopa med, min typ av häst! Duktig pålle!!!

Fick mitt unite band idag också :D Så nu ska vi åka tjejer (och killar) och ha lite roligt!!! Hoppas det blir som jag vill! Jag hoppashoppashoppashoppas!!!

I övrigt så har jag haft huvudvärk idag och mått illa. Syser har nån form av magsjuka, men det tänker inte jag få! Det har jag inte tid med!
På onsdag lutar vi :D Yeey!

Bye bitches!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar