onsdag 15 december 2010

Mätt!

Julbordet var mysigt, mycket god mat! Och gott fika!
Både Melinda, Esther och Sara var där. Stod och pratade med Sara ganska länge, vi hade mycket att ta ikapp! Förlåt tjejer! Men det var härligt efter åt, fick ur mig massa saker som inte hade sagts förut. Det var nog bra för oss båda!

Tidigare idag hade vi etologi prov, det gick bättre än jag trodde, men det var så sjukt mycket att skriva! Det var ungefär 18 frågor men det var ganska långa svar så man fick skrivkramp! Sen fick vi sluta, men jag, elin och julia stannade en timme och skrev på engelska uppgiften. Vart färdig, men den vart inte helt perfekt men så bra som den kan bli innan tiden tar slut :P Satt och lyssnade på shean banans låtr också :P Han är ju så skön!!!
Imorgon är det ridning, tävling! Med treorna..spännande, läskigt! Haha..pinsamt, vi få se hur dåligt jag rider då :P Och om jag får på mig stävlarna!

Nu ska jag fika med familjen, om jag orkar efter julbordet, kanske spyr!

Jag tog hem lerhästarna idag, men min kamera är så kass så det blir bara suddiga färg klumpar på bild..så det är ingen ide! Är ändå för trätt för att lägga upp dem nu!

Puss och kram, köttbanan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar