onsdag 8 december 2010

Igår..

Jag trodde att jag hade skrivit om gårdagens ridning, men det hade jag tydligen inte så den kommer nu :P

Fick rida på Dusty som jag trodde, barbacka ute i snön. Hon tyckte det var super roligt, särsklidt i galoppen så drog hon på över ridbanan :) Så härligt att rida barbacka också, så mysigt! Fast det känns jätte konstigt i sitsen för man sitter så nära hästen att steget försvinner under en, asså man följer med så mycket bättre än med sadel så det skumpar inte så det känns som att man är en del av hästen :) Underbart!!!
Ååh, älskar flickan så mycket!!!
I början så gick hon i alla fall som en giraffwannabe så jag tänkte glömma allt som "på tygel" heter, men sen började hon arbeta med mig på nån vänster så när on var samlad och lugn så gick hon faktiskt riktigt fint, men det var lite svårt att bibehålla det i trav när det var lite skumpigt så man kan ju inte prata om nån stadig hand :P Men, hon tyckte det var riktigt kul så det var härligt!























Oj, vad liten hon såg ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar