torsdag 2 december 2010

Fredrik Böhling

Hade dressyrträning för Fredrik Böhling idag. Jag red Fissur. Börjar verkligen gila honom! Hans galopp är faktiskt väldigt bekväm!
Det gick bra i alla fall. Han är en bra tränare, det måste erkänas! Tyckte mycket om att rida för honom!
Hade också prov på smittsamma sjukdomar, gick bra det också!
När jag kom till stan så gick jag hem till Olivia så fixade hon mina naglar, mycket snygga är det nu!


















Imorgon är det APU, nybörjarkurs, hanukapp och hoppträning. 13 timmar i stallet då, då! Kul! Hela helgen är fullproppad med massa grymma grejer ;) Men jag tänker inte säga vad, det får ni läsa om mer senare! Mohahahah! I'm evil today. Fast ganska många vet redan :P
Min söta flicka!
























Nu kollar jag iaf på Vampire Diaries och äter popcorn med mandariner :)
Känner mig superstressad, men vet inte varför. Lite jobbigt faktiskt!

Gotta go! Bye!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar