torsdag 23 december 2010

Day before x-mas

Jag hade inte tid att ägga in något igår, det vart en extra lång innebandy träning så jag orkade inte helt enkelt.
Men slutade skolan igår = jullov!
Vi fikade på skolan sen gick vi och såg en bögfilm och sen slutade vi :) Så var det innebandy på kvällen :)

Idag är det juldag på gpk som US håller i så då ska jag åka dit och hjälpa till, sen kommer farmor och farfar hit och ska äta julskinka och gröt, men vet inte om jag är hemma då..

Igår var jag ockå på stan med mamma och shoppade julklappar och kollade på lite saker jag vill ha :) Bland annat hittade jag ett rosa löpband till mitt nya rum, lite fotoramar och en superfin klocka :) Vi får se om jag får något i julklapp :P Men tror inte det!

Time to say goodbye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar