onsdag 9 juni 2010

Tårar..

Det var många som grät på avslutningen. Alla kvinnor i nian, Felicia och Emmy (6:an) och Mirre (7:an). När alla sjöng, under betygutdelningen och när lärarna skulle få blommor så grät jag inte, men när rektorn sa; Nu är det sommmarlov!, då sprack det. Jag bölade som timon och pumba gör i lejonkungen..asså det sprutade tårar! Och alla kramades och knäppte kort och så, sen fikade vi och knäppte lite glada och galna kort också. Tänk nu är grundskolan färdig och jag har inte någon skolplikt längre! Fett skönt det känns! Men jag har inget sommarjobb, tur att jag fortfarande får barnbidrag över sommaren. Jag hade med mig en tröja som alla fick skriva på innan jag åkte hem, så fint skrivet alltihopa! Älskar er så sjukt mycket! 9:an var den bästa tiden i mitt liv!!! Efter så kom farmor och farfar + lilla kusinvitamin Tobias hem till mig och så grillade vi med familjen och åt choklad cheese cake, min favorti! Mums :P På bilden är mitt betyg, som för övrigt bestod av 11 MVG och 6 VG, ett kort med bibel ord + vinnarbilden på klassen när vi vann brännbollen motlärarna och en ros som jag fick av min lärare. Fick också 500 kr av farmor och farfar + 500 kr av mamma och pappa :D Nu ska jag föpa ett usb + nytt minneskort på 8GB till mibilen. Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar