torsdag 10 juni 2010

Myskväll..

Efter avslutningen så åkte hela klassen hem till Hanna. Vi hade mysigt där med chips, saltapinnar, bilar, läsk och cider :D Vi tänkte köra kubb men vi började sparka upp bollar på taket istället, det som var kruxet var att bollarna landade alltid på grannens tomt så jag skickade min lilla syster över för att hämta dom varje gång och tillslut så började de som bodde där att vinka till henne. Pinsamt! Vi gick en promenad och så hände det en olycka som jag inte får säga vad men det var inte så farligt. Vi gick till en lekpark i alla fall, men det var för mycket mygg och jag, hanna och hanna var kissnödiga så vi gick hem igen och kollade på film. Vi hade lite svårt att välja men det vart "American Pie" o.O (killarna bestämde) Haha, men den är ju så sjuk att den blir rolig, jag bara älskar pappan!!!
Det vart ganska sent så jag, mirre, belinda, hanna och natha sov över där och på morgonen skulle hanna (som vi sov hos) till sitt jobb (som fritidsfröken på skolan). Så där satt vi och åt frukost och så, som tur var så kom Jonte (Jonathan Hellström, ganske vet vem det är? Han spelar fotboll i GIF) hem innan vi åkte så han kunde låsa och allt det dära. Sen har jag bara suttit vid datorn och rensat bilderna på den här datorn, 2/3 är borta :) Skulle också gå och köpa USB och minneskort idag men Nian hade stänkt :P Så jag får göra det imorgon ist.



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar