tisdag 29 juni 2010

Bada..

Jag hann inte uppdatera dagen igår så den kommer nu..

Jag vaknade vid nio och fixade mat till dagen. Hanna, Sara, Bea, Daniel, Micke och jag åkte till Harnäs badet, eller jag, Bea och Sara cyklade, hanna fick skjuts och The Boys åkte moppe. Jag cyklade från Sätra till Harnäs. Det tog en och en halv timme :O Men det var Nice! Vi stannade där i nästan sex timmar. Vi solade och badade och hade asroligt! Jag hoppade 10:an för första gången. Har bara hoppat från 3:an tidigare. Ska bara säga att jag gör aldrig om det! När jag landdade så hamnade jag snett och landade på höften så hela ytter låret och baksidan av vänster axel värker och ryggen knäcktes fel så jag måste röntka den och kanske knäcka tillbaka den. När alla hade åkte hem sa Hanna att vi fick komma till henne på kvällen och grilla :D Vi glömde såklart att fylla våra vattenflaskor innan vi åkte och det var asvarmt som i en bastu ute. Hello solsting! Men vi stannade och plockade smultron när vi kom förbi furuvik :) De var mega stora! Och jätte goda! Sen fick pappa fick hämta mig hos Bea för jag orkade inte cykla hela vägen hem. Sen duschade jag och fixade mig, tog cykeln och åkte till hanna. Det var bara jag, Hanna och Bea. Vi grillade, pratade och kollade på film. Farsan. Den sög faktiskt ganska hårt! Sen åkte jag hem och sov :P Idag så ska Jag, Hanna, Bea och kanske någon mer bada på fjärran och sen har jag ingen aning om vad som händer.



Btw. Kan ingen komentera bloggen! Ni vet den lilla rutan under varje inlägg där et står kommentera?! Där kan man faktiskt skriva saker till mig :D So do it!



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar