tisdag 29 juni 2010

Solbränna..

Varför måste jag alltid lagga upp dagarna så sent?! Fy skam! Smäll på fingrarna, det måste jag ändra på!

Idag har jag varit på fjärran tillsammans med Bea, Hanna och Sara S :D Det var soligt den mesta tiden och så badade vi. Det var inte alls lika kul som det var på Harnäs igår :P Men solbränd på ryggen vart man i alla fall. Svider som en gris nu! Sen åkte jag, Sara och Bea in till stan, Sara tog bussen hem, Jag och Bea gick till Donken och köpte cheeseburgare och glass. Sen kollade vi runt lite. Jag köpte lite grejer som det var REA på :) Sen stack vi till bion och köpte biljetter till Eclipse premiären imorgon :D Fett awesome det kommer bli! Jag hittade också en topp på BikBok som jag ville ha. Ska nog fixa den imorgon ;) På måndag drar jag Hanna och Bea till Sthlm. Det kommer bli asnice!
Nu så ska jag läsa, så jag blir färdig med boken någon gång :P "Flickan som lekte med elden". Enligt mig så är den inte lika bra som den första boken. Men tycker i övrigt inte om någon av dem. Okej det var lite random info om min läsning. Sov gott världen!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar