lördag 26 juni 2010

Hemma..

Nu är jag hemma igen :) Lägret var Totally Awesome! Men jag får berätta om det imorgon för just nu är jag så sjukt trött! Direkt när jag kom hem idag, ungefär klockan tre, så skulle jag gå upp för trappan. När jag satte foten på första trappsteget så hade jag ingen balans kvar och jag orkade inte hålla emot med armarna så jag gled bakåt och var nära att ramla platt fall bakåt,men det gick bra :P Sen så åkte vi hem till Samyi, för deras familj ville bjuda våran på middag :D Då badade vi i poolen som var 21 grader varm :) Nice! Och så spelade vi kubb, Jag och lilla mys Melinda vann ett spel mot Pappa och Owe :D Sen så körde de ut oss för jag såg så trött ut :P Undra varför o.O Idag har jag läst i en Kalle Anka tidning för första gången på tre år, de är fett nice! Jag pratar läger språk märker jag :P Nu har jag rättat typ 15 ord i den här korta texten, det är sjukt så trött jag är!
Good Night!



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar