torsdag 17 juni 2010

Myys..

Idag vaknade jag vid 10 ungefär. Var riktigt trött efter i måndags. Har varit hemma och degat till "New Moon" och "love story" (en film som jag och några andra har spelat in ;) ). Märkte också att jag var fläckig på under armarna från min "brun utan sol" :P Sen så hjälpte jag pappa med maten för det är Mammas och Pappas bröllopsdag :) De har varit gifta i tjugo år! :D Hej Porslindbröllop! Sen åkte jag, bror min och syster-yster till Felicia som fyllde år :D Hennes pappa hade tagit fram deras pool som vi badade i, det var 15 grader :P Vi fikade glasstårta med hallon och kolasås :) Sen fanns det chips och pop corn också. Daniel W och Hanna L började bråka så han försökte hälla ett glas med saft på henne, men då kom Daniel S bakifrån och hjälpte till. Sen bröt ett stort vatten krig ut..Hanna, Daniel S, Johannes (bror min), Vicky (felicias mamma), Felicia, Samyi (felicias syster), Emilia, Rebecka (syster) och Emmy var inblandade. Vicky ville igentligen stoppa allt så hon kom med vatten slangen och sprutade på alla, jag gömde mig bakom Daniel W men han försökte gömma sig bakom mig :P Sen gick alla in och Vicky kom med chips, saltapinnar, skumgodis och ostkrokar. Jag kröp upp i knät på daniel W, där var det mysigt och varmt :D Esther ville göra sug märken på min arm men det ville inte jag så hon bet istället och nu har jag stora runda märken efter tänder på armarna. det ser ganska muppigt ut faktiskt. Jag tog kort på det men min sladd till mobilen dampar, så jag år inte igång någon överföring. Så där satt alla och mumsade och pratade. Vi myste tills mamma och pappa kom och hämtade oss :) Sen när jag kom hem så var jag hungrig, så jag tog en tallrik med grillat ur kylen. Sen skulle jag ta på grillkrydda men jag tog fel så det vart chili pulver istället och det var inte så gott..det är nämligen jätte jätte starkt! Så jag försökte torka bort det mesta men det var starkt i alla fall. Nu ska jag kanske rita något, sen ska jag läsa (Flickan som lekte med elden). Och sen sova och kanske drömma något sött ;)

Ps. Till alla er som läser bloggen - Puss på er och en stor kram!!!



Bilden är min personliga manga favorit av de som jag ritat.


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar