fredag 18 juni 2010

Antham..

Igår natt satt jag uppe till halv tre och försökte få ordning på mitt nya minneskort och USB:et som jag köpte. Det krånglade ganska mycket och jag var tvungen att byta sladdar och kopla upp och ner mig hela tiden för att det skulle funka. Sen började datorn lagga massa så jag gav upp och gick och lade mig istället. Asså (ursäkta fjortisspråket!) ända sedan sommarlovet började har jag vaknat av att telefonen ringer klockan tio på morgonen, det gjorde jag idag också. Efter att jag ätit frukost tvättade jag inför resan till Gnarp. Sen ringde Amanda och frågade om hon kunde komma hit. När hon kom så lagade jag mat och sen kollade vi på film, Brüno. Inte min typ av humorfilm men ändå. Sen kom mamma hem och då bokade vi biljetter till Eclipse premiären :D Happyface som en gris nu! När Amanda hade åkte hem så fixade jag mig lite, kollade tvätten, åt middag och sen skjutsade pappa mig till Forsgården. Där träffade man lite människor och lyssnade på Antham, brorsans gamla band, min "adopterade" lillebrorsas och hans storebrors band :P Isak min substitut lillebror, Jag älskar dig! :D Vi spelade också badminton och fotboll där. Det var roligt ända tills myggen svärmade som moln runt mitt huvud. Då ville jag hem. Snodde en korv av Isak och sen ringde jag pappa om skjuts hem. Medans jag väntade så satt jag och Sara M ute vid vägen och så kom en jätte söt och gosig katt med klargröna ögon. Den var jätte kelig och gnedsig mot min sko och min väska. Den hette tydligen Shira, stod det på halsbandet. Så när jag lyfte upp henne så pussade hon mig på näsan :) Sara fångade det precis på kort :D Sen innan jag åkte hem och skulle säga hejdå till alla så fick jag ett "Hejdå snygging!" av Isak och ett "Hejdå snygga snygging!" av Jimmy. Gosepöjkarna!
Nu ska jag mysa lite med familjen, äta godis och kolla på batman :)



Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar