lördag 19 juni 2010

Packa..

Idag har jag nästan bara packat. Jag har hämtat alla kläder från tvätten laggt upp dem så jag vet vad jag har med mig, vikt och packat. Sen så har jag åkte med Mamma på prinsess party där vi åt prinsess tårta, prinsess godis och kungliga bakelser :P Så såg vi på Viktorias bröllop. Det var rätt roligt faktiskt :) Sen när vi kom hem så var Mamma tvungen att åka in till Ica Maxi för att handla present till min kusin och moster för de har fyllt år. Sen har jag ritat tre anime bilder.. Nu är klockan 23:24 och jag ska ducha och sen gå i säng. Sen så ska jag upp vid sju imorgon för vi ska åka till mormor och morfar och sen till Gnarp för jag och Bror min ska på ACTS :D Så ni kommer inte att få höra av mig på en vecka. Men när jag kommer hem så kommer jag berätta allt som hände.








Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar