torsdag 17 juni 2010

Soligt..

Idag har jag bara legat och stekt i solen! Det började med att mamma ringde och väckte mig och sa att jag skulle tvätta. Så jag åt frukost, bytte om till bikini och satte mig ute, solade, läste och lyssnade på musik. Sen tvättade jag. Och så smsade Hanna H och frågade om jag hade lust att fika på stan. Så jag åkte dit och köpte först ett USB (16 gb), minneskort (M2, 8gb) och en kajal (nivea-stay on liner) för min tog slut precis idag. Sen fikade vi på nya Wayne´s, Chai Latte :D Mumsigt! Sen följde jag med henne till tågstationen där vi träffade Karoline Hansson (en kompis mamma som bor i gnarp). Sen när Hanna hade åkt så träffade jag Sixto och Sara på vägen till bussen och sen kom Becka och Bessy. Jag hade lånat min systers skor som är ett nummer för småa så jag har världens skavsår på båda hälarna så var ja steg var en pina! Sen när jag äntligen kom hem så åt jag, sen överförde jag allt från mobilen till datorn för det ska in på det nya minneskortet och USB:et :) Sen tog jag bussen till Pingstkyrkan för det var bön där, det var väl trevligt, vissa grejer som man sa var helt awesome ;) Sen vart jag jätte hungrig innan jag åkte hem, vart sugen på sushi och hamburgare :P Usch! Men åt mackaroner och en äggmacka när jag kom hem. Och nu ska jag kolla på Vampire Diarys och fixa med mobilen :D

Btw, solglasögonen är köpta i Tyskland för 3 år sedan :)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar