torsdag 8 mars 2012

Viktigare saker för mig?

Jag glömde helt bort att blogga igår! O.o
Ojojoj, ja, jag hade viktigare saker för mig I guess..

Red ju för Leif, fick välja häst så tog Xamir. Ganska mycket lättare att rida än Ramasotti!!
Men det gick bra, det var inte super bra men inte dåligt häller bara..bra.
Vi gjorde en övning som heter klockan, man ska hoppa hinder på volt med ett antal språng mellan. Fyra hinder och fyra språng..jag kan säga att jag var lite seg. Kom lite nära på ett hinder och lite långt från ett annat men gjorde inte så mycket åt det så Leif vart lite irriterad tror jag :P illa illa!
Sen hoppade vi ett hinder i trav som gick bra och sist en studs kombinations serie :)
Där gled han till vänster mot väggen väldigt mycket och jag kunde inte riktigt hålla emot men annars så var det bra där också.
Inget speciellt egentligen, en bra lektion, har inte direkt tänkt på det mer än så.

Träffade sara på kvällen sen och hängde med henne. Så länge sedan så det var kul trots att vi var helt utslagna i soffan :P

Nu: Lervik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar