lördag 17 mars 2012

Hoppningen!

Ja jag vet att klockan är imorgon men jag är vaken :)
Det blev btw ingen vila för mig, det kom bara en ledare så jag var tvungen att åka i alla fall!

Dusty var super svettig när jag kom till stallet.
Hon hade tydligen fått jobba hårt på passet innan, antagligen typ galopp hov eller något för så svettig har jag nästan aldrig sett henne förr om det inte varit sommar!!
I alla fall var jag rädd att hon skulle vara trött men det var hon inte.
Väldigt samarbetsvillig!
På framridningen gick hon jätte fint! Det blir bara bättre och bättre!
Hoppade en studs några gånger på olika höjder och en oxer med galopp bommar framför.
Dusty kändes fin men jag glömde att hålla ihop henne ordentligt men jag var ju ganska trött också!
Hoppade gjorde hon iaf, sista språnget på oxern var klockrent och det kändes super bra att avsluta där!
Lite lojt ridet från min sida tycker jag, men Dusty var på sitt bästa jobb humör! :)

Nu borsta tänderna och sen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar