torsdag 29 mars 2012

Sova nu?!

Ja det blir en sen bloggning!
Sorry!

Det gick jätte bra att hämta Legolas! Han var super fin och snäll och helt underbar! Stod själv i en mörk "källare" och väntade på oss.
Det tog nästan fem timmar men det gjorde inte så mycket!

När vi kom tillbaka var det bara att ta ut Lego i hagen och slänga i sig lunchen. Sen ta in och fixa Commander och rida fram honom till Erika. Det gick ganska bra tycker jag, i början ville han inte alls lyssna på mig, gick mit skänkeln och ignorerade bettet och testade osv men till slut fick jag honom fin och stadig. Började jobba lite med mycket volter lite skänkelvikningar och någon framdelsvändning. Jobbade med övergångar en stund innan Erika kom men skulle jobbat mer med dem för han var ute riktigt uppmärksam.
Hade ridit en timme ca när Erika kom så red väl en kvart för henne innan hon fick honom.
Jag gillar verkligen att rida för Erika, så det är jätte kul!
Tog in hästarna sen och åkte hem.
Sedan dess har jag bara vilat i soffan och nu ska jag sova!! :)

Legolas på bilden! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar