tisdag 27 mars 2012

Andra dagen!

Sitter på väg till Rosalie nu och ska rida Atarak och Nico med henne :)

Praktiken har varit händelse rik idag :P
Fick göra ordning unghästarna för arbete. Tog både fel träns och sadel osv till den Svarta. Allt rätt till den Bruna men var sen ner. Stjärna hade tappat en sko så han fick inte gå.
Sen skulle jag rida med Erika. Fick vänta på Commanders sadel och träns för de satt på den Svarta. Så tog jag skydd utan inlägg så det blev konstigt!
Tro mig jag kände mig ganska misslyckad vid detta laget!
I alla fall så fick jag rida Commander efter Erika och lägga ner honom lite.
Det gick bra och jag trivs verkligen att rida för henne.
Sen när jag skulle fixa honom efter så blev jag utkörd ur stallet när hovslagsren kom sen blev det akut att ta in hästarna så Commander hann inte få på sig något täcke och det var ju inte så bra..suck!
Ja, lite kaos i mitt huvud just nu :P

Men nu åker jag och rider så får jag åka hem och vila sen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar