fredag 2 mars 2012

Full dag!

Idag har jag verkligen ett fullt schema!
Rida, leda barn, middag och bio!

Åkte till Gpk till 11. Tog ut Dusty på ett barbacka dressyr pass! Som för övrigt gick as bra!
Red mest basic, volter och lite vägar. Någon skänkelvikning och övergångar. Jag stämde inte alls nå höga krav utan jobbade mest med formen och trampet.
Men hon gick verkligen uberbra!
Olivia var med så hon filmade lite och ja, jag är i alla fall stolt över hur långt vi kommit på bara några veckor!!
När vi skulle in i stallet så snubblade hon på tröskeln (-.-') och gick omkull i gången. Hade jag inte blivit så chokar hade jag nog skrattat för det såg så roligt ut, hon gjorde inte illa sig i alla fall!

Sen var det barnridning så då stod jag och tog betalt, sen hem!
Byta om, slappa och nu är jag på väg till stan!
Ska möta Maja och Linnea så blir det middag sen bio för oss :)
Kul!

Ja, ni får klappkassa bilder från filmerna, men det får la duga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar