onsdag 21 mars 2012

Kvällsridning :)

Red hobbe idag, Lilly red han innan så han var uppvärmd i alla fall :)
Vi hade lite hoppinriktat markarbete :)
Red en liten kaprillibana med lite bommar och små hinder, mycket trav och väldigt lite galopp!
Passade bra då hobbe inte blev så uppstressad och stark :)
Det gick bra i alla fall, hobbe var lite hård i munnen och stel i vänster sida och bet sig gärna fast där medans högern var bättre, fin och mjuk.
Jag var lite trött i huvudet så var på lite dåligt humör på slutet så jag kunde inte riktigt se det possitiva i lektionen :P men det blev bättre när jag kom hem :)

Imorgon är det provet som jag är så himla nervös över!!!!
Hoppas verkligen att jag klarar det!!
Men så skönt att kunna ha praktik i två veckor sen och till sist lov! :D
Nu ska jag plugga tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar