lördag 12 november 2011

Ska sova snart!

Ja hörre ni! Jag märker att jag måste skärpa mig med bloggandet! Kan ju inte bara blogga vid midnatt!

Praktiken gick iaf bra, fick köra Berta och en liten fux jag inte minns namnet på. Berta var okej, men fuxen låg på väldigt mycket så jag nästan fick kramp i mina armar! Blod stop i fingrarna fick jag helt klart! Hej, biceps nästa!

Åkte hem och käkade sen vidare till Gpk. Fick ta hästskötarkursen idag istället för handikappen. Men det var ganska kul ändå.
Sen hoppning!
Den gick uberbra! Dusty var verkligt sugen på att hoppa så hon brassade på mot hindrena.
Började med att hoppa en linje och hon hoppade stort och fint på en gång och hande hur kul som hälst, klämde in ett litet glädje skutt efter hindret :D kunde bara skratta, hon blev ju så glad!
Så fortsatte hon i den stilen resten av lektionen. Långa och fina språng! Inga grodhopp idag inte utan riktig hopphäst!
Hon var verkligen jätte fin och jag hoppas det håller i sig för snart är det km!

Åkte iaf hem sen och kollade på film med mamma och nu ska jag sova!
Har btw piersat mitt öra :P typ det lättaste jag någonsin gjort! Svimmade nästan när jag tog mina vanliga hål och det gjorde sjukt ont att töja så det här var som en dans på rosor :)

1 kommentar: