lördag 19 november 2011

Hoppträning!

Japp, idag var det då sista hoppträningen innan Km på söndag :P
Det gick bra, men kanske inte super..
På framridningen var hon jätte duktig, vart lösgjord fort och kom mer mot formen idag.
Kände till och med i traven och galoppen att hon var bra framme, men hade inte tid att få igenom det. Synd!
Började med att travhoppa på medellinjen, det fungerade bra, lite ojämt ibland men hon hoppade på :) Så duktig!
Sen skulle vi hoppa massa olika krusiduller, även kallade omhoppningssvängar. :P
Det är väl inte riktigt Dustys starkaste sida och inte min häller, men vi kämpar på!
Hon kämpar och kämpar och jag försöker göra rätt..hehe..men till slut så sitter det ju. Men vi måste jobba på det!
Sist hoppade vi ett hinder med lång anridning, det fungerade perfekt! Både anridningen och språnget satt super och det var ett riktigt bra avslut!
Så nu försöker jag tagga till på söndag, är lite nervös efter allt som hände i högbo, men nu är vi iaf poå hemma plan..
Så jag hoppas och taggar!

Sitter och kollar på film nu..men ska duscha efter den...lite sådär mitt i natten..och sen sova länge!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar