onsdag 9 november 2011

Onsdag!

Idag började jag kl 12. Det var ju lagom chill!
Dock hade vi specialidrott teori i tre timmar! Men det var inte så farligt!

Efter så åkte jag till ryttarstugan en snabbis och hämtade mina röda whitaker som jag hade fått byta för de vart helt bubbliga efter tvätten :P
Sen åkte jag till Gpk :)

Hälsade på Dusty och hade lite kvalitets tid med henne.
Satt bara framför henne i boxen och andades med henne och vilade. Satt där ungefär en timme :)
Men varje andetag sjönk hennes huvud några centimeter så tillslut hade hon huvudet i mitt knä. Super mysigt!
Så började jag klicka runt lite på min mobil.
Så tog hon ett steg bakåt och vips så låg hon ner. Rakt framför mina fötter!
Först vart jag jätte chockad, sen överväldigad och sist stolt!
Jag är så otroligt glad över att hon litar på mig så pass mycket! Började nästan gråta där ett tag!

Stannade sen och kollade på en ridlektion innan jag åkte hem.
Så nu är jag hemma och har duschat, nu dricker jag glögg och käkar popcorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar