fredag 18 november 2011

Mycket intensiv dag!

Började APU:n med att mocka tre boxar.
Sen körde jag Tusse på banan. Mina fingrar dog bokstavligt talat, fick inge blod i händerna för han låg på så hårt och så var det drag genom vantarna..
Sen fick jag kära Wille i skogen, det var jätte mysigt och lungt!
Efter det satte Jenny mig på att rida Gidson. Jag skulle rida lite "dressyr" men det gick ju som det gick. En sak är säker! Travare är inte födda för att vara dressyrhästar! Sen så var han ju ganska ung också!

Efter lunch hade jag Fredriks stall så fixade hästarna där.
Fixade även Celeste för tävling, stretchade och lastade henne innan jag åkte hem.

Japp och än är dagen inte slut för nu ska jag till Gpk och leda handikapp sen hoppträna..
Full rulle hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar