söndag 6 november 2011

Hemma!

Yes, så nu är jag hemma igen!

Igår åkte jag direkt från Arlanda till Uppsala och Youth!
Kunde ju bara inte missa det!
Men det var riktigt bra där! Super bra möte och allt! Fick träffa härliga människor också!
Åkte bollnäs bussen hem, som tur var så hade en kille åkt hem dagen innan så jag fick precis plats!
Stannade på max på hemvägen och käkade :P
Vart kvar där i 1,5 timme för de kunde inte fixa maten...suck!
Men väl hemma orkade jag inte blogga tyvärr!

Imorse åkte jag till Sara som kom hem från Afrika igår! Så ville verkligen träffa henne idag så våldgästade hennes hus :)
Trevligt!
Sen åkte jag till kyrkan efteråt och träffade lite mer folk :)
Så blir det skola imorgon...jag vet inte om jag ska vara glad eller inte :P
Har saknat Dusty som sjutton när jag varit borta, men är väl inte super taggad på att börja plugga igen :P

I love you beond belives!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar