fredag 4 november 2011

Sista natten!

Nu sover jag sista natten här i Barca och flyger hem i morgon bitti!

Idag regnade det så vi gick till akvariet och kollade på lite hajar.
Kul! Hehe, jag var jätte nervös innan men det gick bra ändå!
Sen fortsatte det att regna så vi gick inte till någon fontän utan stannade inne och tittade på tv och käkade godis. Läste ut boken också och ja, slutet var en cliffhanger så jag är inte så glad + att jag inte har något att läsa på flyget nu :(

Åt Paella senare på kvällen, det var faktiskt riktigt mysigt och gott! Drack lite sangria och cola till det. det var faktiskt också väldigt gott, smakade som en blandning av vin och nån jouce och öl typ :P haha...låter ju inte så gott :P
Gick vidare till en irlänsk pub som spelade live musik, ganska bra musik också..men det var lite för mycket folk och jag var inte på humör riktigt och mamma var trött så vi gick vidare ganska snabbt..

Så imorgon är det raka vägen till flyget! Hörs i Sverige!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar