måndag 7 november 2011

Döööött!

Jag kom precis hem från ridningen och hela huset är alldeles dött! Pappa och syster sover i soffan framför tvn, mamma är i Sthlm på kurs och bror är hos flickvännen. Ingen mat har de ätit häller!
Suck!
Sp det första jag får göra är att laga mat! Och till på köpet hittar jag en veckas gammal mat i ugnen...euwwweie!

Ridningen och jobbet gick iaf jätte bra!
Lärde ungarna att sadla idag :) hehe..
Red på Fallendino för jag bar så sugen på det, efteråt Kom jag på att jag skulle velat rida Diva :P
Iaf så hade vi dressyr och jobbade på tills svetten lakade och bra gick det, fick till och med lös hans stela sida :)
Fick läs honom ganska fort så började han att söka stöd, synd bara att jag tappar mitt stöd mellan varven, min höger är inte så stark!
Men han kom in i en riktigt fin form!
Fick jobba hårt med galoppen kan jag säga! Nästan så jag gav upp :P men ni känner väl mig! Haha, never give up, never give in!
Jobbade iaf med lite öppnor, framdelsvändningar och små volter. Bara lösgörande!
Så resultatet vart ju prima!

Nu ska jag käka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar