torsdag 17 november 2011

Dressyr med Xamir :)

Ja, det var en helt okej lektion. Vi tränade på sidvärtesrörelser. Mycket skänkelvikningar och några framdelsvändningar..
Xamir var jätte duktig men jag vart så irriterad på mig själv för jag vet att jag alltid krokar till mig på hästen bär jag gör skänkelvikningar, men det jag blir mest irriterad på är just att jag glömmer att räta ut mig själv för det går ju sååååå mycket bättre när jag sitter ordentligt men jag kommer inte ihåg att räta på mig förren det är lite halvt försent..
-.-'
Men allt som allt så var det en helt okej lektion..tror jag lärde mig lite nytt också. Nästa gång ska vi ju träna för en gästtränare :)
Så hoppas att det sitter lite bättre då!

Innan hade vi även en lektion om att linda hästens ben och lite olika bandage och grejer.
Det gick iaf bra!
Lite kallt i stallet bara :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar