onsdag 29 juni 2011

Svettigt igen!

Jobbet var som en bastu idag, svettades floder kändes det som..men man ska ju inte klaga!
Hade ganska många kunder idag iaf, uppåt 15 som stod i kö ett tag :) Kul det!
Innan jag började var jag upp till tierp med en från gården och handlade. Hittade Cherrycoke och Vanillacoke :) Var bara tvungen att köpa det!
Pappa hämtade mig sedan, berättade lite om Christians tok körning igår..tror inte jag nämnde det. Han brände iaf 150 km/h på Vinnersjövägen, mådde både illa och var rädd för att åka av vägen.

Grillade hemma, sååå gott! Busade lite med valpen och skrattade sönder med familjen :P
Nu kollar jag på film med mamma och syster. The perfect man :)
Mamma hämtade också min Charles Owen hjälm, så nu kan jag rida säkert igen :) Awesome! Det ända jobbiga är att den är så varm! Och lite tjock :P
När jag får nästa lön ska jag till ryttarstugan igen :) Gött!
Sedan är mitt ridshoppande klart för ett tag :)
Längtar till ridläger, men tjocka och busiga :) Eller, ja, ganska mysigt :P

Det känns som jag har glömt att nämna något, men kommer inte ihåg vad!
Kanske senare då :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar