torsdag 16 juni 2011

Super trött!

Kan helt ärligt säga att jag är lite trött på mitt jobb!

Hehe..det är kul, men lite långtråkigt :P

Det kom iaf mer folk än igår!
Seriöst den godaste glassen som finns!
























Efter skulle jag egentligen rida lite men hon som har hästarna hade inte tid för korna strulade :P

Gick runt gården och hälsade lite på kalvrna som fanns där :)

Blev ganska bra vän med en hingst där också, jätte fin svettfux som hete Oliver :)

Jätte snygg och maffig!

Gav han lite maskrosblad sen var jag hans bästa vän xD

You know what they say! Bästa vägen till en killes hjärta går genom magen!

Hon vill iaf att jag ska bli medryttare på en hingst där som har tävlat EM i western.
Lite kul! Men måste lära mig att rida den sortens ridning först!

Men det blir ju awesome om det fungerar!


Imorgon blir det mer jobb..kanske vi rider en sväng då..vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar