tisdag 14 juni 2011

I'm back again!

Känner att jag har legat lite på latsidan med bloggen nu för att det är sommar lov...men det blir väl så antar jag!

Hade lite nedtonas gpk abstinens igår så drog på mig ridkläder och åkte till ponnyklubben på förmiddagen :)
Där var det full rulle med ridläger och efter deras lektion vart jag användbar för motionsridning av ingen mindre än Kalle :)
Lite roligt eftersom jag inte har ridit honom på ca två år..kanske mer!

Började iaf med lite uppvärmning på volter och fyrkantspår..red bara enkelt lösgörande och minskade volter osv. Han kändes väldigt bra fakiskt, och är ganska lätt att hitta knapparna på så han gick i fin form största delen av passet :)
Kändes bra att rida en lite enklare häst än Dusty för en gångs skull.
Det ända jag glömde (min svaghet just nu) var mina skänklar.
Fick det påpekat av Lilly också efteråt, men jag vet ju om det så varför glömmer jag?
Dilemma!
Lite bilder:


























Jag tyckte bara denna var så otroligt kul!



















Keep in mind att jag rider på volt, mina skänklar är menad att vara där dem är (mesta dels!).



















Dålig kavlite! Beklagar!




















Hälsade även på Dusty efter ridturen.
Min personliga favorit bild efter det...



















Finns många fler..säg vill ni ha en bildbomb med dessa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar