lördag 18 juni 2011

Lite snabbt inlägg..

Jobbet gick bra idag, lite tåkigt väder men annars så var det ingen fara!
Mamma och syser kom dit med plutte hunden för att äta lite glass :)
Munmsigt, dock tror jag inte att jag kommer äta mycket mer glass under tiden jag jobbar där. Jag har nämligen blivit tjock xD
haha, inte gått upp i vikt eller något bara blivit lite tjock om magen..men det är förståeligt från att ha tränat 6 dagar i veckan till ingen. Det sätter väl sina spår!

Fick iaf en lite rund tur bland hästarna idag :)
Det finns 15 stycken om jag inte har räknat fel :P
Blev presenterad för Kingen, jätte gullig fux hingst som ser ut som en teddybjörn :)
Och Joe som är lite projekt häst och inte så mycket riden (honom föll jag för direkt!)
Ock så Oliver som är Avelshingst. Och som för övrigt är sjukt vacker!
Föll också för en av hans döttrar, Babe. Skit söt tre åring, en riktig donna!
Så det känns som att det närmar sig iaf, allihopa tycker att det är jätte tråkigt att det inte finns så mycket tid till hästarna. Men det kommer.
Jag skulle iaf få börja med att rida Kingen innan jag rider Fire. Men när det bli vågade hon inte lova. Så håller tummarna att det blir snart!

Upp och jobba imorgon igen! Lite off att jobba på en söndag, men har iaf måndag och tisdag ledigt så då hittar ni mig på gpk!

Sov gott älsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar