måndag 6 juni 2011

Full rulle!

Jag kommer lägga upp lite bilder från resan till umeå imorgon! Var tålmodig!
Vi hade ett litet tema över hela resan som löd : att klättra upp på saker!
Ni fattar när ni ser bilderna!

Idag har jag iaf haft hopplektion med Natta. Moa, Lilly och Gabbi var också med :)
Red Dusty (surprised?) och det gick faktikst väldigt bra! Hon kändes fin på uppvärmingen och mot slutet sökte hon sig fint neråt :)
Elina var också med och fotade oss så det är hennes bilder som ligger uppe här!
Jätte snällt och roligt va det faktikst!
Hoppas också att ni följer hennes blogg!
www.resilient.blogg.se

Vi hoppade bara lite enkla hinder och linjer idag, både jag och Dusty tyckte det var roligt, lite mera lek än träning :P
Vi hoppade dock inga riktigt höga höjder, högsta låg på ca 1,05 - 1,10. Men det var redigt varmt ute så hästarna vart svettiga!
Låter bilderna tala lite för sig!
























Efter hoppningen åkte jag hem, duschade och sedan ner till bolougnern för att träffa kompisar och fira nationaldagen :)
Det var väldigt roligt och banden som spelade var väldigt bra tyckte jag!
Cyklade ju dit så fick cykla hem också, lite jobbigt att bomhus ligger uppåt :P
Är hemma nu iaf och ska sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar